Your browser version is outdated. We recommend that you update your browser to the latest version.


Kontakt

tel: +48 887 339 109
email: emk24@onet.pl
formularz

Obsługujemy siłowniki liderów rynku takich jak Nice, Faac, Came, Beninca, Sommer, Tousek, Gibidi, Proteco, Key, Hormann, Normstahl BFT ale i producentów mniej znanych jak: Marantec, Fadini, Life, LiftMaster i inni.

 


Przyjazd i oględziny napędu jest bezpłatny!

Niekiedy w napędach przesuwnych stosowane są koła zębate aluminiowe. W połączeniu ze stalowa listwą zębatą dochodzi do wytarcia koła zębatego i konieczności jego wymiany.

Przy źle dobranym siłowniku bramy (zbyt słaby siłownik, koła przekładnia z tworzywa) może dojść do uszkodzenia elementów mechanicznych przeniesienia napędu. Kolejną przyczyną awarii, nieprawidłowej pracy siłownika jest źle wyregulowana listwa zębata w stosunku do napędu. Kiedy nie ma tzw. luzu międzyzębnego brama „wisi” na siłowniku powodując zwiększony nacisk na elementy napędu. W takiej sytuacji dochodzi do uszkodzenia łożyska i przekładni, przy siłownikach w kąpieli olejowej może dojść do rozszczelnienia korpusu i wycieku oleju smarującego.

Przy bramach skrzydłowych do uszkodzenia mechaniki przeniesienia napędu często dochodzi w sytuacjach gdy ktoś przy zasprzęglonym siłowniku (elektromechanicznym z przekładnią samohamowną) próbuje przepchnąć skrzydło. Gdy wzrosły opory ruchu skrzydła (uszkodzenia mechaniki skrzydła jak zapieczone zawiasy, przekrzywione skrzydło itp).

Częstą przyczyną awarii siłowników są sytuacje kiedy w warunkach zimowych używamy bramy jako pługu do odśnieżania podjazdu.

W siłownikach garażowych do uszkodzenia mechanicznego dochodzi gdy na siłę próbujemy przepchnąć bramę z zasprzeglonym siłownikiem, przy nieodpowiednim doborze siłownika do bramy (brama za duża, za ciężka) lub w sytuacji gdy brama pod względem mechanicznym uległa uszkodzeniu i wzrosły opory (pęknięta sprężyna, źle wyregulowana, uszkodzenie linki, rolki prowadzącej itp.)

Przy uszkodzeniach mechanizmów przeniesienia napędu w siłownikach zazwyczaj napęd jest demontowany i kierowany do serwisu. Przed dokonaniem naprawy umawiamy się na wycenę kosztów naprawy. Klient jest o tym informowany i podejmuje decyzję odnośnie naprawy

Galeria